پایگاه خبری ستاد نمازجمعه شهرستان خوسف

واحد خواهران

گرامیداشت ایام فاطمیه

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ


یا علی رفتم بقیع اما چه سود!

هرچه گشتم فاطمه آنجا نبود!

یا علی(ع) قبر پرستویت کجاست؟

آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟

هر چه باشد من نمک پرورده ام

دل به عشق فاطمه(س) خوش کرده ام

حج من بی فاطمه(س) بی حاصل است

فاطمه حلال صدها مشکل است

من طواف سنگ کردم، دل کجاست؟

راه ها پیموده ام، منزل کجاست؟

کعبه ی بی فاطمه(س) مشتی گل است

قبر زهرا(س) کعبه اهل دل است 



شهادت جانگداز بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س) رابه عموم مسلمین جهان تسلیت عرض می نماییم.

روابط عمومی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۳
زهرا برزگر

نظرات  (۱)

سال نو مبـــــــــــــــــــــــــــــارک
امیدوارم در سال 94 به همه ی آرزوهاتون برسین!
پاسخ:
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی