پایگاه خبری ستاد نمازجمعه شهرستان خوسف

واحد خواهران

نوروز فاطمی در خوسف

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ
با فرا رسیدن سال جدید و عید باستانی نوروز و مصادف شدن با ایام فاطمیه؛ مردم مومن و انقلابی شهرستان خوسف، با برگزاری مراسم و جلسات عزاداری، این ایام را گرامی داشتند. مسئولین شهرستان خوسف نیز مانند همیشه در کنار مردم شهرستان، در این مراسم شرکت نموده و همراه و همگام مردم در تمامی مناسبت ها و مراسم بودند. 

امام جمعه محترم شهرستان خوسف، در روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در مرقد مطهر حضرت سیدابوالقاسم(ع) نصرآباد حضور یافتند و در جمع مردم مومن نصرآباد، به قرائت خطبه حضرت زهرا(س) پرداختند. 


در همین روز نیز هیئات عزاداری شهر خوسف، به روستای نصرآباد عزیمت نموده و در مرقد مطهر سیدابوالقاسم(ع) به عزاداری پرداختند. 

..


..


..


در ادامه، مردم و مسئولین شهرستان خوسف از غرفه های عفاف و حجاب، نقاشی کودکان و مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی زائرین؛ دیدن نمودند. 


..


..


..


..


..


در پایان و در عصر روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، همایش سوگواره یاس نبوی ویژه بانوان در محل مرقد مطهر حضرت سید ابوالقاسم(ع) نصرآباد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای احسانیان برگزار گردید. 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۵
زهرا برزگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی